Talangen igår♥

Shoo:).
Talangen igår var jätte kul!
Jag och Maja åkte hem 23.45 för mamma ville
hämta oss lite före alla andra blev det så hon slapp
så mycket trafik eller vad man ska säga ^^.
Linn åkte hem lite tidigare typ 21.15 tror jag:).
Sen uppträde ju Clara också hon var jätte bra!
Men hon kom inte vidare:/.
Jag funderar på att söka nästa år men jag vet ine om
jag vågar:S.
Nästa vecka ska jag och Majs gå igen:).
Om det fixar sig med skjuts då :).
Och idag så vaknade jag ganska sent:(.
kvart över 10 då gick jag upp och kolla lite på TV.
Sen gjorde jag lite mannagrynsgröt till frukost.
Sen skulle mamma och ludde åka och handla.
Så jag gick ut och tog den första jordgubben från
Jordgubbslandet^^.
Sen ringde jag Maja och fråga om hon vill åka till
kumlasjön.
Så vi åkte dit.
men vi var tvungna att åka hem 15.00 för Majas
mamma skulle skjutsa henne till sin pappa.
Så nu sitter jag här och har tråkigt.
Jag ska snart cykla till pappa.
Så nästa vecka blir det inga nya bilder:/.
Hejdå!/EmelieAndersson


Linn & Majs på Talangen^^.

Jag:).

Majs & Jag^^.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback