Sommaren är verkligen här!

Tjoo.
Har äntligen lyckats tagit mig ifrån TV:n.
Har suttit där tyyp 4 timmar nu *hihi.
Men ni vet man tänker att man ska gå
därifrån sen börjar ett jättebra program
och då är det ju omöjligt att flytta på sig?^^
Men nu har jag lyckats så jag tänkte berätta
lite om igår.
Ja som ni vet så var jag ju med maja och vi hade
JÄTTE KUL!
Vi tog massa bilder!
VI var ute typ hela dan.
Vi cyklade mest omkring men det är också kul ^^.
Sen så spelade vi kubb hemma.
Det var jätte mysigt att spela lite sådär på
eftermiddagen man känner sig så ledig på något sätt.
Sen hade mamma och Johan suttit upp nätet på
studsmattan så vi hoppade ganska mycket.
Det är lixom roligare när nätet är på:).
och som slutet på dagen så fick vi hamburgare av
mamma också.
Det var iallafall en toppen start på sommaren!
För nu har jag verkligen sommar i blodet:).

Tack för den dagen baby!♥
/EmelieAndersson

Här kommer lite bilder:

hihi maja hittade en geting på studsmattan som hon ville begrava^^.


thihi fotograf:Ludwig 6år^^.


Jag älskar bilden visst e den lite söt??(a'


hihi vi hade lite kuul (a'

som sagt...


^^

hahahhahahah!!




checka majas pose!!






scchhhhh hon konsentrerar på sitt bowlingklot!!


fråga inte...


Och gissa vem som vann ??

Här är det segrande kastet:D


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback