Sista dan i skolan!

Hello!
Jag är ledsen att jag inte uppdaterade något igår
men jag hade mina andledningar..
Det var ingen bloggdag kan man väl säga.
Hände lite saker i skolan och jag ville inte ta upp
det så jag valde att inte blogga.
Men nu bloggar jag och jag tänkte att jag kunde
berätta lite saker om igår :).
Det var ju då latjolajbandagen i skolan.
(En dag i skolan där man kan klä ut sig och man 
får uppträda sen är det tårttävling)
Jag klädde ut mig till fe^^.
Ska visa bilder på min outfit också + min skolavslut-
nings outfit jag lovar!
Jag vet att jag sa att jag skulle visa den för typ 3 elller
4 dagar sen men jag har verkligen inte hunnit!
Men idag så ska jag göra det:).
Aa och sen så hade ju jag och linn bakat tårta också.
Men den kom inte med på prispallen eller vad man
ska säga:/.
Nu sitter jag iallafall på pappas jobb och dricker varm
choklad äter äpple och softar^^.
Ikväll är det klassfest  på skolan kulkul.
Men jag berättar mer om dagen senare för jag
tycker själv det är så grymt tråkigt att läsa för långa inlägg
Vilket det här redan börjar bli därför slutar jag här./EmelieAndersson

Sen vill jag bara säga att jag hoppas vi förblir vänner förevigt för alla
bråkar ju och Jag älskar dig clara!♥
(Bild i repris men jag sitter ju som sagt vid pappas jobb dator så jag 
hade ingen annan^^)

 


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback