My day♥

Hello
Jag har varit ute ganska mycket idag.
Inte så mycketpå förmiddagen men nu på eftermiddagen
så har jag varit mycket ute.Först har jag och pappa åkt
och postat några brev:).Sen har jag hämtat nya örhängen
hos mamma för dom jag hade gick sönder det var pärlörhängen
och pärlan gick av:(.Sen har jag vart ute i garaget och hjälpt pappa
lite med att bära grejer sen ringde Maja och ville prata lite.
Men jag ville inte gå in så jag prommenaerade runt på muren utanför
huset^^.Maja ville prata om Talangen imorron och jag längtar så!
Min förmiddag har inte varit något speciell alls har duscha tittat på Tv
och tagit lite bilder på minaVoffsingar:).

Sen har jag tänkt lite på min design.
Jag tycker den är så oerhört tråkig den har lixom ingen färg.
Så jag ska göra en ny men jag kommer inte lägga upp den förns torsdag
typ eller efter för jag har ju inga bilder här hos pappa och det är inge kul
Med helt ny design utan ny header^^.
/EmelieAndersson


Talangen förra veckan:).


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback