Maybe mammi today♥

GOMORGON!
Jag vaknade för 1 och en halv timma sen.
Funderar på att åka till mamma idag.
För annars kommer jag sitta vid datorn
hela dagen och det har jag verkligen inte lust
med.
Annars hittar jag gärna på någonting med någon:).
Mitt nr har ni i förra inlägget.
Och sen som ni sser har jag ändrat bakrund^^.
Jag har typ suttit hela morgonen och letat.
Sen hittade jag 2 jätte snygga!
Och jag kunde verkligen inte bestämma mig!
Men i den andra så matcha inte allt man såg att det
var lite avskuret:(.
Men jag ska nog ändå ha den nästa gång ^^.
Om ni har någon snygg idé på bakrund skicka
gärna till mig då jag är öppen för idéer:).
Sen fick jag en jätte snygg av Linnea som jag måste
använda någon gång i sommar!
Så påminn mig om det .
Sen vill jag också säga att jag är djup deprimerad
över att jag inte kan lägga in bilder på datorn.
Men om jag ska till mamma idag så kommer det in nya
bilder det kan jag lova!
Det är ju så kul med bilder.
/EmelieAndersson♥

Såhär blev Headern jag fixade igår förresten jag glömde visa den igår:). 


Kommentarer
Postat av: Linnea

hihi :) bra att du ska använda den :D

men så snygg var den inte x)

jag hitta ju bara den på google :P

2010-06-14 @ 13:53:23
Postat av: Emelie

hihih jag tyckte den var skit snygg:D♥

2010-06-15 @ 08:24:00



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback