Loppis Idag♥

GODMORGON!
jag vaknade kl 09:00 idag så jag låg och
drog mig i ca 30 min :).
Sitter och väntar på Majs hon kommer
om 40 min:).
Vi ska åka till hallsberg och gå på loppis ^^.
Hennes faster ska vara där så vi tänkte
hjälpa henne lite.
Hennes faster är JÄTTE snäll!.
Så vi är nog där ganska länge idag.
För pappa skjutsar oss dit kl 11.00
Sen tänkte vi kanske åka med hennes faster
hem.
Och hon är ju antagligen där tills det stänger.
Sen ska maja sova här KulKul.
Jag vet inte varför men jag tycker det är jätte
kul att gå på loppis^^.
För jag samlar på söta porslinsfigurer och såna
saker kryllar det alltid av på loppis:).
Så det blir nog inte så mycket bloggning idag .
Kanske ett litet inlägg på kvällen vem vet?;)
/EmelieAndersson


 Jag ♥ Majs


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback