Ett litet dopp

Heej.
Vaknade ganska tidigt idag:).
Så jag gick ner och kolla lite på TV.
Sngjorde jag min favvo frukost mannagrynsgröt:D.
Sen satte jag mig vid datan.
Och så kom pappa in efter en liten stund och frågade
om  jag ville åka och bada i badbrottet.
Så jag och pappa åkte dit en liten stund och det var
Svin kallt:D.
Sen åkte vi hem igen och jag gick ut och hoppade lite
studsmatta eller asså jag solade mest ^^.
Sen gick jag in och åt lite vindruvor för jag var hungrig
oc då fråga pappa om jag ville ha nån mat så vi gjore
lasange och som efterrätt fruktsallad:).
Sen har jag  mest bara suttit vid datorn.
Och så ska jag baka chokladmuffins nu :).
Det var allt för nu./EmelieAndersson♥


Hästhagsbrottet^^.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback