:'(

snyft:'(.
Nu har det blivit så där med datan att jag inte kan 
lägga in bilder:(.
Dan har varit piss.
Men för en liten stund sen bakade jag muffins^^.
Tänkte ladda upp bilderna på dom men det gick ju inte:(
Vi hade ingen kakao så pappa gick till grannen och fråga
dom sa att dom aldrig bakade så vi fick ett helt paket!^^
Så jag tänkte snart gå över med några muffins till dom
som ett tack :).
Och som sagt har resten av dan varit piss.
Varför behöver vi inte gå in på men villl bara glömma
den här dan.
Maja kom aldrig heller så ni vet.
AA det var allt om min tråkiga dag.
/EmelieAndersson

hihi hittade en annan bild istället för på mina muffins^^.

Receptet hittar ni här:http://www.recepten.se/recept/kladdmuffins.html

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback