Elektroskandia nu.

Godmorgon:).
Jag är verklige piss trött!
Jag sitter på pappas jobb nu och väntar på att
Majs ska vakna och ringa mig så vi kan va idag^^.
Men jag sommnade inte förns 00.40 igår och jag
skulle upp 6.00 idag så ni kanske förstår att jag är
trött?.
Och jag har försökt sova lite på pappas kontor men
han har världens obekvämaste stol!!.
Snart ska jag äta frukost havregrynsgröt och frukt:).
Vad tycker ni om min nya bakrund förresten?.
Jag ska nog bara ha den tills jag fixat en ny header.
/EmelieAndersson♥ 

Hihi♥


Kommentarer
Postat av: Viola

Mycket bra blogg. Jag är missnöjd med Elektroskandia. Elektroskandias kundservice är skit dålig. Aldrig mera Elektroskandia.

2011-02-03 @ 17:27:08



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback