Dagen:

Hejsan!
Jag sitter hos mamma nu .
Ska snart dra iväg till pappa igen. 
Men dagen har varit skoj!
Jag har ju vart med majs.
Vi kunde inte vara så länge för hon
skulle följa med till sin mammas jobb
och grilla.
Men vi åt först lite glass och hoppa 
studsmatta.
Sen skulle vi cykla runt lite men vi hann
bara 100  meter för sen stannade vi i
lekparken vid gungorna.
Där träffade vi några jätte söta tjejer.
som var 7 och 5 år.
Så vi pratade lite med dom och så.
Sen skulle maja dra hem så jag följde
henne en bit sen åkte jag tillbaka hem. 
Och på vägen så träffade jag dom dära
tjejerna igen.
Dom va på väg hem men sen frågade dom
om jag ville följa med dom till lekparken.
Hihih snäll som jag är så sa jag ju ja ^^.
Men sen ville dom följa med mig hem och
kolla på mitt rum.
Så då fick dom göra det och så hoppade vi
lite studsmatta.
Dom var hos sin mormor som bor ca 10 meter
från mig så det gjorde ingenting^^.
Nu måste jag dra för det börjar snart regna.
/EmelieAndersson


WE ♥ ICE CREAM


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback