Cp dator:(

Heeej.
Min dator är trasig typ :(.
Jag kan ladda in bilder eller ta imot bilder.
För att om jag tar imot då blir dom bara vita
och om jag försöker ladda upp så börjar
mobilen ladda istället-.-'.
Så ni kan tyvärr inte få se bilderna på mig
och linnea idag:(.
Men imorrn ska jag till mamma så då om
Linnea hinner skicka dom så ska ni få se dom:).
Vi hade vekligen jättekul!
Vi måste göra om det.
Jag är så avundsjuk på Linnea.
För hon har jätte stort hus,innomhuspool,
jättecool tomt,underlater,Jätte goda jordgubbar
och en knasig städerska^^.
Hihi det var allt/EmelieAndersson

hih så länge får ni en gammal bild på mig och linnea:)♥

Kommentarer
Postat av: Linnsan

HAAHHAHAHAAHHA :) städerskan är här nu ;)

2010-06-16 @ 12:40:33
Postat av: Emelie

hahahhahah städar hon elr äter hon godis??x)

2010-06-17 @ 10:18:14
Postat av: Linnea

leker med sara :P

2010-06-18 @ 10:14:12



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback