Hemma från Majas farmor:).

TJOBBA!

Igår kom jag hem från Majas farmor och vi har haft så
himla kuul!:)
Hennes faster har haft ett loppis på baksidan för att samla
ihopp pengar för att hon ska flytta till gambia.
Så jag och Maja har hjälpt henne med det:).
Och så har vi badat massa i deras pool:).
Och ätit MASSOR av kakor och bullar och druckit Ebbas
hemgjorda svartavinbärs saft^^.
Sen har vi fått etyt nytt favorit spel Mix Max hah^^.
Så fick vi lite grejer också Jag fick en sjal och 3 armband
och Maja fick ett skynke och ett armband:).
Sen har Majas kusiner varit där och 2 av dom har barn ,Pärla
& Isak Så himla söta!!
Haha sen var det en tant som hennes farmor och farfar kände
hon trodde hon var värsta fotografen och så var hon lite
flummig,för hon ville ta kort på allt hiih och på Majas mage
när hon drog in den?^^.
har ni sett Wallander-Steget efter??
Det är en typ äldre men den är riktigt bra inte så jätte läskig.
Hihi sen har vi gått till scenen och spelat in "Sommar talang 2010"
HAHAHAAHAAHA^^.
/EmelieAndersson

Pärla^^.


Loppiset:).


Grannens smultron som luktade så gott se men inte röra:'(



Hahahhaha bilden!!!x)


:)


Ebbas hemgjorda svartavinbärssaft^^.

 


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback