Bästa tjejkvällen någonsin!!!

Heeej.
Nu är man tillbaka efter en härlig tjejkväll:).
Vi har haft det så himla kul!!!
Vi har haft 5-kamp & spelat kub och massor av skoj.
Och så har vi badat typ 4 ggr:).
först så kom dom ju och då fick jag massor av fina presenter:).
Sen hade vi 5-kamp och sen skulle vi spela kub men vi bada
istället:).
Och sen satte vi upp tälten för vi ville spela spel.
Och när vi spela spel så åkte pappa till sin kompis på utflytningsfest.
Sen när han kom tilllbaks grilla vi korv:).
Och när vi hade ätit upp gick vi och bada sen åt vi kladkaka:).
Sen gick vi in i tältet och spela mer spel.
Och när vi skulle sova ville inte clara sova i 2 tält så då fick vi trängas
i Linns tält och det var jätte obekvämt men det gick bra till slut:).
men jag sommnade iinte riktigt nån gång för clara låg och sa till Julia
att det kom nån hela tiden och tredje gången hon bara asså helt säkert
kommer nån nu ^^.
Och jag blir så jäkla rädd av sånt så kl 3 gick jag in till pappa och mssa allt det roliga:'(.
För när jag hade gått så gick dom på toa.
Sen var dom akna hela natten och spela kort och prata och sånt.
Men sen kom det 2 fyllon och kasta en kotte på tältet och sa nånting så dom sprang
ut från tältet och så gick en av killarna in i tältet och kolla och den andra satt i 
solstolen utanför.
Så clara sprang till husvagenen så pappa gick ut och när han fråga sa dom att dom inte
varit där.
Asså seriöst om jag hade suttit i tältet hade jag dött av rädsla tänk er mitt i natten och allt.
Men sen kunde inte Julia & Linn sova så dom va uppe resten av natten också.
Sen vakna jag kl 3 och fick redapå vad jag missat gissa om jag blev besviken?
Men idag så åt vi frulle sen bada vi sen spela vi kub.
Och sen har vi chillat idag.
Men det var lungt bästa tjejkvällen EVER! Vi måste göra om det nån gång tjejer.
Men sen som vanligt är jjag hos pappa så jag kan inte ladda in några bilder från mobilen:@.
Men dom kommer det kan jag lova!
Love you girls♥ Linn,Julia & Clara♥♥♥
/EmelieAndersson♥ 

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback