I ♥ summer.

Shoo.

Jag vet att jag inte bloggat på 3 dagar,men det har ju
varit så fint väder ute!
Jag vet inte hur många gånger jag har badat under dom här dagarna:).
Men på Torsdagen så åkte jag ju hem till mamma ca kl.14.
När jag kom dit så såg jag att johan höll på att tömma poolen som han 
hade fyllt på för en vecka sen.
Och gissa varför han gjorde det?? Jo det var ett håll mitt i poolen,så han 
hade köpt en ny pool:). 
Sen var jag med Maja och vi bestämde att vi skulle åka till kumlasjön på
fredagen och att vi skulle vara där när det öppna(kl.10).
Så på morgonen så fixa jag lite och åt frukost sen så åkte vi dit,men vi
kom dit 10.10^^.
Sen var vi hela dagen pch hade skojigt Och typ vid 7 så hoppade vi i den
svin kalla poolen haha det var typ 16-17 grader^^.
Sen fick jag skynda mig för jag skulle åka med Johan till örebro och sova
hos Linn idag skulle vi stå i en kiosk på hennes lillebrors fotbollskup:).
Så jag fick ta en snabb dusch och packa allt jag behövde följa Maja sen skulle
vi åka.
Hemma hos Linn så sprang vi i vattenprindaren och åkte på en hal bana jag vet 
inte vad det heter^^.
Men vi kunde inte bada i poolen för hennes mamma hade hällt i klor i den:/.
Sen så vet jag inte riktigt vad vi gjorde hihi.
Och idag så fick vi gå upp kl 9.40 tror jag för vi skulle va där 10.30 så vi gjorde 
varsin smoothie och så åt jag en äggmacka:).
Sen åkte vi iväg och så stog jag och Linn i kiosken hela dagen typ och det var jätte
varmt!
Sen när vi kom hem till Linn så kasta vi oss i poolen:).
Sen åt vi pizza och så bada vi lite igen sen gick hela dagen sen skulle vi börja spela
cluedo men då kom mamma och skullle hämta mig:).
Och så har jag bara vart hemma och haft kul här,men jag har inte badat för jag är 
förkyld:/.
Imorron så ska jag först till mina söta kusiner Felicia & Jennifer och vara där för min
Morbror fyller år:).
Sen efter det så ska jag och Maja till hennes farmor:D:D:D längtar ssåå! 
Så nu vet jag inte när jag bloggar nästa gång för det beror på om Maja har med sin dator
eller inte.
Och jag vet inte hur länge vi ska vara där så vi får se.
Men ha det toppen bra!♥/EmelieAndersson♥

Jag och min smälta kexchoklad i kumlasjön:).


Vi i poolen hihi;).


HAHAHAH koolla inte på bilden:D♥
Massor av bilder som jag har tagit fanns inte längre i mobillen dom har
tyyp radeats:( så det här va dom ända men jag hade mycket mer:/♥


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback