Fullt upp!:)

HEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!♥
Nu har jag ju inte bloggat på jätte länge!Tänk vad tiden går fort.
Jag har haft hätte mycket att göra så jag har inte haft en minut för  datorn.
Men nu har jag ju tid.
För förra veckan på söndagen skulle jag ju följa med Clara och bada i harge
och sen sov jag hos henne till måndagen.
Och när jag kom hem åskade det så jag kunde inte blogga då.
Och på tisdagen skulle vi ut med husvagnen.
Så det gick inte då heller och när vi åkte hem körde pappa oss direkt till mamma
och där skulle vi bara packa och åka direkt till sommarstugan för alla andra var redan
där.
har vi varit där hela veckan tills idag och haft jätte kul och Maja kom på lördagen.
Sen kom viktor igår.
Så jag har hat fullt upp.
Nu ska jag snart till Pappa och där som n vet kan jag inte ladda upp bilder men jag har bestämt
mig för att göra nåra inlgg med bara bilder från tjejkvällen och från föra gången i sommarstugan
För det har jag kommit på att jag fortfarande ine gort:S.
/EmelieAndersson♥


Vi skulle spela minigolf och det blev lite trångt i bilen men det gick:).

vann:D.

Sen fiskade vi kräftor.

Vikke:) men nuhinner vi inte mer:).

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback