Traditioner

Hej.
Jag vaknade 10.40 idag så jag satte mig vid Tv:n en liten stund.Sen kom mamma hem
hon har ju kört tåg inatt.Och vi slog in en flaska, det var en beskrivning i NA om hur man
snyggt kan slå in flaskor.Sen så gjorde vi ännu mer kola^^.Och så har jag kollat igen några
avsnitt av julkalendern.Annars har jag inte gjort något mer idag.Men jag kan serriöst inte
förstå att det är JULAFTON imorgon!!!!!!Haha det känns ju helt overkligt!Men har ni några
traditioner som ni brukar göra såhär innan julafton?Vi brukar alltid åka till gustasvik dagen
innan julafton men inte iår, sen på kvällen brukar vi spela kurong och ha matcher och så
klär vi granen fast iår var vi lite tidiga med det^^.Sen som jag har sagt brukar vi göra massa
kola och lägga pussel.Har ni några jultraditioner? Skriv gärna en kommentar om dom då:).För det
skulle vara jätte kul att veta hur andra än en själv gör:).För jag älskar verkligen traditioner!


Kommentarer
Postat av: MAJA

Vi brukar också klä granen dagen innan men inte iår.

Vi brukar spela bingolotto dagen innan julafton :)

God jul..<3

2010-12-23 @ 20:42:34
URL: http://jjjacobson.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback