4 advent

Hej.
Det hände väldigt mycket igår så jag hade inte tid att blogga.Men nu berättar jag.

18 dec
Först på morgonen åt jag ju frukost, och efter den så klädde jag mamma och Ludwig granen:).
Sen typ 5 min efter vi var klara ringde min tränare och frågade om jag var på väg.Haha
jag hade missat att vi hade match.Så det var bara och springa upp byta om ta med klubban
och dra.Det var ju då min första match och jag vart jätte nöjd med den!Sen direkt efter matchen så
skulle vi åka till mina kusiner och mamma hade sagt att vi skulle vara där 15.00 men matchen
sluta 15.00 så dom var tvungna att skjuta upp det till 15.30 så jag hann inte ends hem  och duscha.
och så vi där ganska länge.Och när vi kom hem åt jag mat sen så gjorde vi lakritskola och satte
oss och pusslade(ni vet det där pusslet från wwf med 500 bitar)och så brukar vi göra varje år :).
Sen när robinson började kollade jag på det sen så höll vi på med pusslet till kl 23.30^^.Och sen la
jag mig i min säng och kollade på "two and ½ men".
__________________________________________________________________________________

Och idag på morgonen har jag ätit frukost sen la jag och mamma klart pusslet och så har vi gjort
vaniljkola :).







Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback