Dagen:

Hejj.
Nu är jag hos pappa och har tråkigt.
Pappa skulle komma hem för 1 timme sen men som vanligt är han inte här-.-.
Idag vaknade jag 20 över 10 och så åt jag frukost och sånt sen skulle jag
kolla på National Treasure 2 vi hade 2 men ingen funka-.- man blir ju
skapligt irriterad eller asså dom funkade men den ena var det världens sämsta
bild på och den andra hade ingen text.
Så vi åkte fram till filmaffären och skulle hyra den men dom hade den bara på blueray.
Fatta vad irriterad jag blev det var nog inte meningen att jag skulle se den eller vad tror ni ?:).
Och när vi kom hem så ringde jag Maja och vi skulle va men vi skulle först lämmna sofias
(hennes moster)cykel.
Och när vi kom dit så var hennes storebror och hans tjej där och va hundvakt.
Och så undra dom om vi ville spela spel men vi skulle först släppa ut Petsy,men hon ville
inte gå ut så vi gick ut och tog några hallon sen gick vi in och skulle börja spela men då
ringde mamma och sa att hon skulle skjutsa hem oss till pappa.
Och när jag kom hit så satt jag först och kolla på när han och Linus satt och monterade
ihop Linus Nya datastol^^.
Pappa har ju vart i Gränna i 5 dagar så jag och Linus fick 2 polkagisar av honom och så
fick jag en skylt i bokstäver som det stod "Love" jag har velat haft en sån jätte länge!^^.
Sen skulle Jag och Linus göra rent poolen sen bada men jag visste inte riktigt om jag ville
bada så jag fortsatte göra rent och när hade bytt om till bikini så skulle Linus gå upp,
så jag fick bada själv^^.





Pooldäcket är nästan klart nu :).


Kommentarer
Postat av: claraje

vad ska du göra idag?

Kan vi vara? på förmiddagen asså linn kanske ska vara med mej senare men vi kan ju vara innan om du kan!

Ring mej om du vill

2010-08-08 @ 12:03:34



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback