THAILAND!

Hejj.
Maja kommer nog snart hon ska bara äta kräftor:)
Vi är hemma själva så jag ska snart sätta mig vid TVn
med en bra film tjocka mig med lite godis och mysa:)
Va nyss och hämta lite thaimat till mig och Linus.
Jätte gott var det!!
Och när jag åt den kom jag och tänka på Thailand jag
längtar tillbaka så jävla mycket!!!!!
Vill åka tillbaks snart:).
Lite minnen:















Det finns 100-tals bilder men jag sitter vid mammas data och den e jätte
seg.Och jag tänkte kolla på bröllopsfotografen nu :)♥

Kommentarer
Postat av: nea

JAG SKA TILL THAILAND I JUL :D

2010-08-29 @ 11:37:04
URL: http://linneadeaibes.blogg.se/
Postat av: Emelie

FFFUUUUUUSSSKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-29 @ 11:45:30



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback