OMG...

Men guud jag såg nyss att jag fortfarande inte lagt upp bilderna
från när jag tältade med tjejerna.Herregud nu måste jag skärpa mig....
här får ni dom iaf men vet ni nåt mer jag sagt jag ska lägga upp men
har glömt?????


Vanlig bild?:)

Hahah kolla mitt face men jag fick en skrattattack :D.

Jag älskar mango!;)








JAG ÄLSKAR DEN BILDEN!!!!!!!


Dom här små ankungarna var jätte tama!! dom gick jätte nära och
bet linn:).


bilden e sneee.





Tack igen för dom här underbara dagarna med er älskar er!♥ 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om dom biter Linn är dom ju jätte tama ;)

HAHAAH <3

2010-08-24 @ 20:22:36
Postat av: Linnea

glömde skriva att det var jag :$$$$

men shit the same :)

EMELIE ÄR BÄST (L)

2010-08-24 @ 20:23:27
Postat av: Emelie

HAHAHHAHAH ja men dom kom jätte nära och så gick dom lixom fram till henne jätte klungt och så sen bet dom henne men löst för hon sa att det inte ends kändes:D

2010-08-29 @ 11:48:40



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback